sobota, 18 sierpnia 2018

Weekend pełen emocji ... Grazie Claudio


Wreszcie nadeszła sobota, czyli weekend pełen emocji. Rusza liga hiszpańska i liga włoska. Przed nami druga kolejka angielskiej Premier League. No i co najważniejsze gra Widzew, a ja znów jadę na mecz 😍Mecze na żywo, a mecze w tv to kolosalna różnica, na plus tym pierwszym oczywiście ... 
Żałuję trochę, że nie obejrzę meczu Juve i debiutu ligowego Ronaldo, ale to nadrobię trochę później. Na drugą połowę Barcy powinnam zdążyć. Może będzie debiut ligowy Arturo? Jestem bardzo ciekawa jak wkomponują się nowe nabytki obydwu zespołów ;) 

Grazie Claudio .... 

Niestety Juventus w tym okienku transferowym bardziej mnie zasmucał iż radował ... Ostatnio obiegła piłkarski świat wiadomość, że Juve za porozumieniem stron rozwiązał kontrakt z Claudio Marchisio 😭- piłkarzem, który całe swoje życie spędził w Juve (no po za rocznym wypożyczeniem do Empoli). Dla mnie to podobna strata jak odejście Buffona, bo i Claudio bardzo lubiłam. Jedna z legend Juve. Pomocnik, który zostawiał serducho na boisku dla drużyny. On po prostu był. Nie był może bardzo widoczny, nie wyróżniał się niczym nadzwyczajnym pod względem zachowania - po prostu był ... Spokojny, grzeczny, ułożony - takich piłkarzy lubię najbardziej. Może dlatego mało widoczny ... Teraz go zabraknie i ten brak będzie widać ... To prawie jak odejście Puyola, Xaviego czy Iniesty, może nawet najbardziej Iniesty z Barcy - piłkarzy z sercem bordowo - granatowym. Claudio ma serce biało - czarne co na każdym kroku okazuje ... 

"Nie mogę przestać patrzeć na to zdjęcie i te pasy, na których pisałem moje życie jako człowiek i piłkarz.
Uwielbiam tę koszulę do tego stopnia, że mimo wszystko jestem przekonany, że dobro zespołu jest na pierwszym miejscu. Cały czas" - Claudio Marchisio 


fot: Twitter Claudio Marchisio

Zawsze gdy selekcjoner reprezentacji Italii ogłaszał skład kadry szukałam w nim, czy jest Claudio. Ważny dla Juve, ważny dla reprezentacji ... Nie mogłam choć trochę nie napisać dziś o nim. Więcej napiszę w poście o moich legendach, a kilka ich jest. Odejście Claudio mnie do tego zachęciło. A jest o kim pisać, bo to wielcy i fantastyczni piłkarze, piłkarze tworzący historię swoich klubów ... 


Meczowa sobota Ilonki:

19:10 - Widzew - Gryf Wejherowo (na żywo 😍) 
18:00 - Chievo - Juventus 
22:15 - Barcelona - Alaves 



PS ... Oby dziś Widzew w takie moje małe święto zrobił mi prezent i wygrał 😍😍 Ostatnio dostaliśmy lanie od Stalowej Woli ... 

Pozdrawiam! :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz