środa, 15 sierpnia 2018

Ruszamy wreszcie!

fot: smellgists.com

Wreszcie startujemy z sezonami. W niektórych krajach ligi już wystartowały, choć mi jeszcze nie było dane obejrzeć meczów. Przed nami, w najbliższy weekend wystartuje hiszpańska LaLiga i włoska Serie A. Dwie z trzech europejskich, które mnie najbardziej interesują. Manchester United już rozegrał swój pierwszy mecz i odniósł pierwsze zwycięstwo (2-1 z Leicester), Juve i Barca grają w sobotę. W tych dwóch klubach w przerwie wakacyjnej doszło do zaskakujących zmian- jak dla mnie oczywiście. W życiu nie przypuszczałabym, że do Juve przyjdzie ... Ronaldo 🙈 Bardzo mi Portugalczyk nie pasuje do koszulki Juventusu. Pomijając już fakt, że nie cierpię gościa. Nie pasuje mi i już ... Ale nie zmienia to oczywiście mojego nastawienia do Juve. Kibicuje się klubowi, a nie piłkarzowi. Jedyny plus, że wreszcie gole CRa będą mnie cieszyły, a nie wkurzały ... No i oczywiście nie ma opcji, że nagle go polubię. ;) Ma niby pomóc w zdobyciu upragnionej LM. I tylko Buffona żal gdyby tak się stało ... Jednak droga do tego daleka, a klubów oczekujących w kolejce mnóstwo ... 
Drugą niespodzianką transferową jest Arturo Vidal w Barcy. Ogólnie do gościa mam lekki sentyment, jeszcze za grę w Juve. Ale bez większych szaleństw. Osobowością mi jakoś tak do Barcelony nie pasuje, ale na boisku pewnie się przyda. Ramos już trzęsie portkami - ma godnego siebie rywala, oj GD będą ciekawe, nawet bardzo. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądały obydwa kluby z takimi ukształtowanymi już piłkarzami i takimi gwiazdami. Niestety w weekend nie obejrzę obydwu meczów bo jadę na Widzew. Na końcówkę meczu Barcy może dotrę, (jest o 22:15, a ja wrócę o 23- nowe godziny meczów w LL), ale z pewnością i z ciekawości nadrobię później, nawet znając wynik. 

fot: z Twittera Ronaldo :)

Jakie mam oczekiwania w stosunku do moich klubów z Europy? Oczywiście Mistrzostwo, Puchar kraju i Liga Mistrzów. Ten ostatni najbardziej pożądany. Dawno nie cieszyłam się ze zdobycia LM przez moich pupili. Dość już dominacji Realu! I tak naprawdę to obojętne mi przez którą drużynę. Choć wiadomo - na pierwszym miejscu Barca ;) Jestem bardzo ciekawa jak w tym sezonie zaprezentują się Czerwone Diabły. Czy dadzą radę w końcu wygrać Mistrzostwo? City znów jest piekielnie mocne, ale najwyższa pora stawić czoła rywalowi zza miedzy. A może ktoś inny w PL tym razem błyśnie? 

Oczekiwanie na nowy sezon jest zawsze bardzo ekscytujące. Uwielbiam te pierwsze mecze na które człowiek czeka z niecierpliwością po wakacyjnej przerwie. Spragniona już jestem dobrej piłki klubowej. Także zaczynajmy już to wszystko z przytupem :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz